Objave

NOVOSTI, NATJEČAJI, NABAVA, ERASMUS

Odluka o organizaciji 3. međunarodne znanstveno-stručne konferencije „Inovacije u visokom obrazovanju: Sinergija društvenih i biotehničkih znanosti“

18.12.2024.

Na temelju članka 30. Statuta Veleučilišta „Marko Marulić“ u Kninu Vijeće Veleučilišta na svojoj 27. sjednici, održanoj dana 16.12.2024. godine, donosi
Odluku o organizaciji 3. međunarodne znanstveno-stručne konferencije „Inovacije u visokom obrazovanju: Sinergija društvenih i biotehničkih znanosti“

I.

Veleučilište „Marko Marulić“ u Kninu organizirat će 3. međunarodnu znanstveno-stručnu konferenciju (u daljnjem tekstu: Konferencija) pod nazivom „Inovacije u visokom obrazovanu: Sinergija društvenih i biotehničkih znanosti“

Konferencija će se održati 25. travnja 2025. godine u organizaciji Veleučilišta „Marko Marulić“ u Kninu.

Veleučilište će organizirati konferenciju samostalno ili u suorganizaciji s drugim institucijama koju može ugovoriti dekanica Veleučilišta u dogovoru s Organizacijskim odborom.

 

II.

Sukladno nazivu Konferencije, glavna tema Konferencije su inovacije u visokom obrazovanju kroz sinergiju društvenih i biotehničkih znanosti.

Tematska područja podijeljena su u dvije sekcije i to:

  • Komunikacija u digitalnom dobu: izazovi i prilike
  • Društvene i biotehničke znanosti: inovacije i interdisciplinarnost za održivi razvoj

III.

Financijska sredstva potrebna za organizaciju i održavanje Konferencije te izdavanje Zbornika radova Konferencije, Veleučilište osigurava dijelom iz vlastitih sredstava, sredstava suorganizatora, donacija i uplaćene kotizacije.

 

IV.

Visina kotizacije po osobi iznosi:

  • 100,00 eura po radu za sudionike koji izvrše uplatu kotizacije do 28. siječnja 2025. godine (Early bird)
  • 150 eura po radu za sudionike koji izvrše uplatu kotizacije nakon 28. siječnja 2025. godine ili na samoj Konferenciji
  • Dekani, studenti, djelatnici i vanjski suradnici Veleučilišta ne plaćaju kotizaciju.

Kotizacija po osobi uključuje sudjelovanje na Konferenciji jednog autora, potvrdu o sudjelovanju, radne materijale, Zbornik radova, osvježenje na pauzi i catering.

Kotizacija se uplaćuje na račun Veleučilišta: IBAN:HR7424070001100148180, Model 00, Poziv na broj:2025, opis plaćanja:za konferenciju-ime sudionika.

V.

Rok za dostavu sažetka:                                                                    31. siječnja 2025. godine

Potvrda o prihvaćanju sažetka:                                                         21. veljače 2025. godine

Rok za dostavu rada za Zbornik:                                                       30. lipnja 2025. godine

Rok za odgovor o prohvaćanju:                                                        30. rujna 2025. godine

VI.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja.

Dekanica

Veleučilišta „Marko Marulić“ u Kninu

dr. sc. Marijana Drinovac Topalović, prof. struč. stud.

https://www.veleknin.hr/wp-content/uploads/2023/11/logo-gray.png
Petra Krešimira IV 30, 22300 Knin
OIB: 13664089430
IBAN: HR7424070001100148180 | SWIFT: OTPVHR2X

PRAVNA NAPOMENA

Pratite nas:

Molimo da prilikom korištenja sadržaja s ove mrežne stanice, postavite povratnu poveznicu na izvor. 

Sva prava pridržana © Veleučilišta “Marko Marulić” u Kninu