ePrivacy and GPDR Cookie Consent by CookieConsent.com
MOODLE     Studomat     STUDENTSKA SLUŽBA     Upisi     WEBMAIL         HR   •   EN

Održana radionica "Mogućnosti financiranja i upravljanje projektima"

  08.04.2021 19:28h

Održana radionica "Mogućnosti financiranja i upravljanje projektima"

 

S ciljem organizacije sustava podrške pisanju i prijavi na međunarodne projekte u utorak 6. travnja 2021. godine s početkom u 9.00 sati putem MS Teams platforme održana je radionica "Mogućnosti financiranja i upravljanje projektima" za djelatnike i vanjske suradnike Veleučilišta.

Raspored i teme radionice bili su sljedeći: 

  1. 9.00 – 9.15 – Diana Ramljak, struč.spec.oec.

"Javna nabava i financiranje projekata"

  1. 9.15 – 10.30 – dr. sc. Linda Martić Kuran, prof. v. š.

"Upravljanje projektima"

  1. 10.30 – 11.15 – Emilija Friganović, v. pred.

"Pregled izrade i provedbe EU projekta (TechTransferSIKC projekt) – od ideje do odobrenja završnog izvješća".

  1. Rasprava

Radionica je završila u 12 sati. Polaznici radionice izrazili su želju za daljnjim organiziranjem predavanja i radionica na istu ili slične teme.

 

 

KONTAKT

 

  Adresa: Petra Krešimira IV 30, 22300 Knin

  Tel: +385 (22) 664 450

  Email: info@veleknin.hr

OIB:   13664089430

IBAN:   HR7424070001100148180

SWIFT:   OTPVHR2X